سلام

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اینوبلاگ رو برای کسایی میزارم که از نیتندو بی زارن و قراره عاشقش بشن !!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سپهر امامی فر
23:47
یک شنبه 25 خرداد 1392

سلام به همه بازدید کنندگان این وبلاگ من خیلی از شما سپاس گزارم که تا الان ما را حمایت کردید همانطور که میدانید دیگر دی اس کم کم دارد از دور خارج میشود برای همین امروز تصمیم گرفتم بجای بازی های ds یه بازی gbc بزارم

007-The World is Not Enough

romhustler.net/file/8100/RFloRzkzYjBxeUpmSXhmczJndVZvVXViV3d2bjExMUcwRmdhQzltaU9ERXdNRG8xTGpJd01pNHpNQzR4TVRVNk1UTTNNVE15T0RrNU5UcG1hVzVoYkY5a2IzZHViRzloWkY5c2FXNXI=

راستی دوستان من دیگه لا هم سرم یکم شلوغه هم کار دارم و نیاز به نویسنده برای وبلاگ دارم لطفا کسانی که تمایل به گزاشتن مطلب در وبلاگ دارند از طریق نظر خصوصی به من بگویند

با تشکر



تعداد بازدید از این مطلب: 2118
بازدید : 2118

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سربازان گمنام در تاریخ : 1392/3/28/2 - - گفته است :
سلام

مطالب شما در این وبلاگ بسیار عالی است

لطفا به وبسایت ماهم سربزنید و مارا در فعالیت هایمان یاری فرمایید

تیم سایبری سربازان گمنام

www.s-gomnam.ir

پاتوق دوست داران ايران و اسلام

<-CommentGAvator->
هادی پورمحمد در تاریخ : 1392/3/26/0 - - گفته است :
با سلام و درود مدیر سایت رزمنده نیوز هستم http://razmandenews.ir
این سایت را به تازگی و با قدرت راه اندازی کرده ایم اگر تمایل به تبادل لینک و یا لوگو دارید بسیار خوشحال می شویم .
تخصص های دیگر نیز در امر وب را داریم در صورت همکاری می توانیم با هم تبادل اطلاعات و خدمات نیز داشته باشیم.
از جمله سئو و بهینه سازی و رتبه آلکسا موفق و پیروز باشید. منتظر جواب شما هستم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









به نظر شما در این وبلاگ چه بازی هایی بیشتر قرار بگیرد ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود