قسمتی از مشخصات کنسول WII U

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اینوبلاگ رو برای کسایی میزارم که از نیتندو بی زارن و قراره عاشقش بشن !!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سپهر امامی فر
14:58
شنبه 29 تير 1392

سسلام امروز چند تا از بازی های وی یو رو میخوام براتون بزارم ;)

 

دسته وی یو

جبعه دستگاه وی یو

جبعه دستگاه وی یو بهمراه بازی زامبی یو

دسته لمسی وی یو

برچسب های دسته های وی یو

محتوای جعبه وی یو

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 2097
بازدید : 2097

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سعید در تاریخ : 1392/6/19/dsand3ds - - گفته است :
سلام. تازه اینجا رو دیدم. من تو همون میکرو متوقف شدم و به سگا هم نرسیدم. یه راست افتادم تو بازیهای پی سی


آخی بازی ریمن هم هست. خیلی قشنگه.


لینکت کردم.
پاسخ:خیلی ممنونم سعید جان منم لینکتون کردم
پاسخ:منظورم این بود میخواستم لینکتون کنم ولی آدرس نصفه بود !

<-CommentGAvator->
کاکتوسی در تاریخ : 1392/6/1/5 - - گفته است :
یک وقت هایی باید روی یک تکه کاغذ بنویسی “تـعطیــل است” و بچسبانی
پشت شیشه ی افـکارت.....
باید به خودت استراحت بدهی ...
دراز بکشی ....
.................


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









به نظر شما در این وبلاگ چه بازی هایی بیشتر قرار بگیرد ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود