سلام

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اینوبلاگ رو برای کسایی میزارم که از نیتندو بی زارن و قراره عاشقش بشن !!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سپهر امامی فر
1:0
شنبه 30 شهريور 1398

سلام

 اول از همه چيز خدا

 بعد از اون به وبلاگ من خوش آمدید 

بعد از اون

دوستان همینطور که میبینید من جای انجمنو دارم ولی خودشو ندارم ! میخوام برای وبلاگ انجمن بزنم !

اگه میشه تو بخش نظرات کمکم بکنید !

نظر های تبلیغاتی هم نزارید لطفا !!!!!

اعضای فعلی وبلاگ هم در اینجا نوشته میشود :

s

saeed10

winxgame

rozh

آیلار

nimadyam

baraka 64

sisi

ava179

kayvan

فعال ترین عضو وبلاگ : gamer11

به دلیل گزاشتن عکس

اگر میتوانید تو انجمن ها بهم کمک کنید حتما کمک بکنید ! :)

با تشکر فراوان از همه کسانی که به وبلاگ من سر میزنند ! :)

از وبلاگ ما دیدن بفرمایید !

 

اینجا دعوا ممنوعه!

بابا اینجا تبلیغاتم ممنوعه !!! 

اخبار وبلاگ : سایت ساخته شد : www.dsand3ds.blogwebmaster.ir

خبر دوم : این لوگوی تبلیغاتی وبلاگه اگه مشکلی داشت بگید چشمک



تعداد بازدید از این مطلب: 2297
بازدید : 2297

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
armin  در تاریخ : 1393/10/23/dsand3ds - - گفته است :

سلام تورو خدا به کمکتون احتیاج دارم
من دی اس از استرالیا خریدم در اصل باید بری بازیاشو که توی کارت های مجزا هستن رو بخری
ولی اونجا غیر قانونی رفتیم یه مغازه درسش کرد واسمون و حدود هشتاد تایی بازیو گذاشت رو یه کارت ایکس آر بود آر ایکس بود یه چیزی تو این مایه ها حالا این تا اینجاش
من یه قلتی کردم و دی اسو به اینترنت وصل کردم و خلاصه آپدیتش کردم بعد از آپدیت فقط کارت اصلیارو میخونه و اون کارت که چندین بازی توشه رو نمیخونه حالا سوال من اینه این راه داره که درس شه یا باید برم براش کارت بخرم اگه نداره کارتا کجا هستن بخرم؟
تورو خدا جوابمو بدید چون اگه راهی نداشته باشه مگر دی اسمو پرت کنم
مدلشم nintendo 3ds عادی هستش هر سوالی خواستید بپرسید ایمیلو دادم به خدا مشکلمو حل کنید تا دنیا دنیاس مدیونتون میشم

جواب مدیر وبلاگ : سلام . من خیلی ها رو دیدم که اینکارو انجام بدن و کلا تری دی اسشون خراب بشه . حالا من خودم خیلی وارد نیستم ولی اگه تو استرالیا هستید که راحت بازیاش گیر میان اونجا ولی تو ایران توی توپخونه و میدان امام خمینی تهران هم سوالی بکنید فکر کنم بهت بتونند کمکتون کنند .


پاسخ:.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









به نظر شما در این وبلاگ چه بازی هایی بیشتر قرار بگیرد ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود